Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~aniut | użytkownik

imię i nazwiskoAnia adresZgorzelec Wrocław zarejestrowany23.09.2006 @22:26:00 ostatnio na stronie06.01.2016 @17:38:22

Dobre zdjęcie powstaje najpierw w głowie...

http://www.heartmadestudio.eu
http://www.annakopec.pl


fejsik http://www.facebook.com/annakopecphotography



Dla tych co to chcą się czegoś o fotografii nauczyć polecam:

http://pokochajfotografie.pl/

http://www.szerokikadr.pl/

Dolnośląski Magazyn Fotograficzny http://issuu.com/dolnyslask.foto/docs/dmf02

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1517493
digarty289 komentarze2815 posty na forum69 newsy2

komputer / sprzęt
lodówka

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~necromorphina    09.05.2010 @22:36:40
dziękuję
~olencja86    07.05.2010 @12:41:06
Też mnie denerwuje, jak ktoś zaprasza do siebie!
~TReS    01.05.2010 @23:24:07
hehe , co nie zmiena fakty ze oczy sa kozak, i cala reszta analogowego "śmiecia" na skanie ,
_______
Analog
~nacpana0sloncem    01.05.2010 @20:31:53
okej, to nie będę już mówiła do Ciebie Pani. <-- teraz dobrze?
również pozdrawiam!
~nacpana0sloncem    01.05.2010 @10:23:22
w takim razie gratuluję! widzę, że Pani ( nie mam pojęcia jak się zwracać. ) też jest ze Zgorzelca?
~nacpana0sloncem    30.04.2010 @18:47:09
świetna galeria, oglądnęłam całą, zwłaszcza podoba mi się zdjęcie. --> http://www.digart.pl/zoom/4615100/index.html. pozdrawiam!
~oldtimeradio    28.04.2010 @18:48:56
mam mam, jutro odbieram pierwszy film mam nadzieje, ze wszytko gra, bo kupiłam troszkę w ciemno, ale za to dość okazyjnie
~oldtimeradio    28.04.2010 @15:55:33
witam Kochana
~tjack    24.03.2010 @20:25:59
Ot, dwa stripboxy symetrycznie, nic specjalnego Dzięki
~88grzes    23.03.2010 @23:04:40
Dzieki
_______
POAA!!
~aart    18.03.2010 @15:30:25
fajnie patrzysz
~sadmadman    18.03.2010 @14:55:10
wychodzę z założenia, że zdjęcia najpierw musi być dobre, a potem mogę je trochę poprawić w szopie, zaleznie od pomysłu.
_______
Amelii wolno żyć marzeniami i zamykać się w sobie.
Każdy ma niezbywalne prawo do zmarnowania sobie życia.

http://www.aleksandrazaborowska.com
~paulinamizejewska    11.03.2010 @22:10:07
Witaj masz swietna galerie, zdjecia klatki schodowej sa urzekajace pisze w odpowiedzi na maila o moim blogu Czarno-bialy Wroclaw mam tu konto, ale z konmi pozdrawiam Cie

a czemu przystalam prowadzic blog, hmmm, wena odeszla, nie robie juz wcale zdjec, moze kiedys wroci
~AKSOGE    11.03.2010 @01:07:32
dzięki Aniu !!
~carmack    09.03.2010 @23:26:34
Spasiba. Galerie masz ladna. Zdjecia mi sie podobaja i dlatego klikne w obserwuj co by zadnego nowego nie pominac.
_______
Jestem niepowaznym czlowiekiem...
Mam konto digart plus, zapraszam na czarnom liste.
~masiokowy    05.03.2010 @17:34:36
dziękuję
~Luella    02.03.2010 @17:04:08
~naanana    01.03.2010 @11:27:34
dziękuję bardzo!
~Patts    28.02.2010 @20:22:22
makijaż akurat był do innej stylizacji a te zdjęcia powstały dodatkowo
~sadmadman    25.02.2010 @00:00:36
Dziękuję bardzo
_______
Amelii wolno żyć marzeniami i zamykać się w sobie.
Każdy ma niezbywalne prawo do zmarnowania sobie życia.

http://www.aleksandrazaborowska.com
~turkusiaste    23.02.2010 @23:59:22
cała seria była w wannie i to dlatego. taki był motyw przewodni
dzięki za wskazówkę
_______
It's been minutes, it's been days, it's been all I will remember :D

Nie dziękuj - odwdzięcz się tym samym
~snowflower    20.02.2010 @14:12:48
świetna galeria
z chęcią poobserwuję
~CyBeRmAnTiS    18.02.2010 @19:55:34
w kwadracie to jak się dorobie średniego formatu - nie lubię ciąć zdjeć - takie są proporcje matrycy , ale zawsze możesz sobie zakryc jedną trzecią szerokośći kartką
~skinny500    11.02.2010 @22:17:33
BTW. jest jakiś plugin który pozwala szybko uzyskać takie stonowane kolory jak na włosach i twarzy u tej laski z Twojego najnowszego digarta? Wiem jak to ręcznie robić, ale jakiś automat by się przydał
_______
http://tomaszpluszczyk.pl - tak to się robi z modelkami...
~skinny500    11.02.2010 @21:59:36
Będzie będzie. To jest fakt niepodważalny.
ostatnio edytowane: 2010-02-11 22:12:10
_______
http://tomaszpluszczyk.pl - tak to się robi z modelkami...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 24 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt